توضیحات مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در مورد برندیگ:
برنده اصلی اجرای طرح شرکت های زنجیره ای، مردم خواهند بود هدف از اجرای این طرح، منتفع شدن مجاری عرضه و بخش حمل و نقل است.

در نشست هم انديشی جايگاه‌داران؛
کارگروهی برای تسهیل در اجرایی شدن طرح ایجاد شرکت های زنجیره‌ای تشكيل شد
با حضور معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ملی #پالايش‌و‌پخش‌فرآورده‌های‌نفتی ایران امروز چهارشنبه در نشست هم اندیشی با نمایندگانی از #جایگاه‌داران کشور، کارگروهی برای اجرایی شدن طرح ایجاد شرکت های زنجیره‌ای تشكيل شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پحش فرآورده های نفتی ایران به نقل از شرکت ملی پخش، با موافقت علیرضا صادق آبادی در این نشست، اعضای این کارگروه مدیرعامل شرکت ملی پخش، مشاور معاون وزیر و نماینده های منتخب از سوی جایگاهداران تعيين شدند.

معاون وزير نفت در امور بالايش و پخش گفت: این کارگروه باید به راهکارهای مناسب در جهت هر چه بهتر اجرا شدن طرح، یکپارچگی و یکسان سازی برداشت ها برسد.

بر اساس اين تصميم اين کارگروه موظف است با عمل به وظايف واگذار شده از بروز هرگونه مانع برای کسب و کارهای موجود جلوگيری كند و به ایجاد راهکارهای مناسب برای هر چه بهتر شدن کسب و کارها بپردازد.​

مديرعامل شركت ملی پالايش‌و‌پخش‌فرآورده‌های‌نفتی همچنین در اين نشست با اشاره به اینکه از محل کاهش هزینه ها می توان به سودآوری بیشتر رسید، افزود: این مدل باید طوری تعریف شود که منتهی به سودآوری برای ذینفعان شود.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *