شرکت حمل و نقل پتروپارت پرشیا

در جهان امروز بخش حمل و نقل از جمله بخش های زیر بنایی اقتصاد هر جامعه است که علاوه بر تاثیر قرار دادن فرآیند توسعه اقتصادی خود نیز در جریان توسعه دچار تغییر و تحویل می شود . حمل و نقل با ایفای نقش رابط میان بازار مصرف به مشابه پایه های پلی است که بخش های مختلف جوامع با عبور از روی آن به سمت توسعه ی پایدار حرکت می کنند.

شرکت پترو پارت پرشیا با بیش از ۴۰ سال سابقه در حمل کلیه موادهای نفتی در سراسر ایران افتخار دارد که در آینده نزدیک از نظر شاخص های اندازه گیری عملکرد و کیفیت خدمات حمل و نقل به رتبه ی برترین شرکت حمل و نقل خاورمیانه ارتقاء یابد.

با افتخار می توان فعالیت های گسترده این شرکت در خصوص خرید و حمل و نقل فرآورده های نفتی و پترو شیمی و پلیمری از بورس کالا و بورس انرژی که بصورت تخصصی و همسو با اطلاعات علمی و فنی به روز شده را به شرح ذیل دسته بندی نموده :

۱- کلیه مراحل خرید و تهیه مواد نفتی ، پترو شیمی و میعانات گازی از بورس کالا و انرژی ایران

۲- حمل فرآورده های نفتی بیظرف ( چهار مواد )

۳- حمل انواع فرآورده های جامد و مایع پترو شیمی

۴- حمل انواع حلال های رنگ ،رزین ،چسب، تینر و لاستیک سازی ها

۵- حمل انواع فرآورده های اسیدی جامد و مایع پترو شیمی

۶- حمل میعانات گازی

۷- حمل انواع روغن های سیال

۸- حمل هگزان های خوراکی و صنعتی

۹- تامین مواد اولیه کارخانجات

۱۰- تامین سوخت نیروگاه ها

۱۱- تامین سوخت پایگاه های شکاری

۱۲- تامین سوخت کارخانجات سیمان مدیران شرکت بر این باورند که بعد از لطف الهی تنها در سایه ی اعتماد به همکاری ایده های نو و ناب و فعالیتهای دلسوزانه کارکنان و نمایندگی های خویش است که می تواند در خدمت رسانی و جلب رضایت بیشتر پیشتاز عرصه رقابت باشند .

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد شرکت پترو پارت پرشیا می توانند به www.petropartpersia.ir مراجعه و پیشنهادات ارزشمند خود را به info@petropartpersia.ir ارسال فرمایید.

آدرس : تهران، خیابان انقلاب،  خیابان 12 فروردین، شماره 283، طبقه 2، واحد 4

تلفکس : 66407046 (021) – 66402863 (021) – 66416495 (021)